ARVC, weg ermee!

Normal 396b8db73898a03da7082374ec07a417c5dbe70c
Donation info empty
Countdown

Elk hart heeft zijn smart. Bij ons in de familie komt ARVC voor. Niemand wist dat, totdat mijn man na het schaatsen zich niet goed voelde en uiteindelijk zelf het ziekenhuis binnen wandelde met 272 hartslagen per minuut. Door het oog van de naald gekropen en sindsdien een ander leven, het leven van een hartpatiënt. Een beetje aangepast, maar zeker nog de moeite waard. Helaas is het gen doorgegeven aan onze dochter Vivian en lijkt de ARVC bij haar zich te ontwikkelen. Sporten is goed voor je! Tenminste voor bijna iedereen, maar bij deze aandoening, heeft de medische wereld daar vraagtekens bij. Dus het advies is, niet of met mate sporten. Voor een super sportief meisje van 15, dat haar energie kwijt kan in het hockeyen, is dat een ramp! Hoe geweldig zou het zijn, als de medische wereld ontdekt hoe het precies zit. Al hardlopend hoopt dit team op veel sponsoren, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden. Het ultieme doel zou zijn, dat ARVC gestopt kan worden. Vandaar onze teamtitel ARVC, WEG ERMEE!!!

Breng deze actie extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken voor deze actie dus ook vrienden, familie, collega’s, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.